PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
wake up in d mownink :)


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee all bloggers ..
pagi2 niey bangun solat plus lelap balik ..
hahahaha ! buruk giler ar perangai aku .. letih shangat ~
act, aku taw x elok .. plzzz myra .. dun do it again yek ! :p
pagi niey aku bangun ngn senyuman ..
pagi2 MY DEAREST FIANCEE da send mownink text + call lagi taw ..
tengs sayang ! keep loving u manje ..
insyaAllah .. tengahari nanti kite jumpa okeyh dear ?
heeeee :)
tibe2 aku rase rindu seshangat at die .. da text but die xreply ..
mayb, die ngah bzy tuh ~ so, aku x kesah ..
da faham shangat da .. 
heeee :)
aku bangun pagi niey ngn aty yg ceria + tenang je ~
Alhamdulillah sebab Allah masih beri aku peluang utk terus bernafas ..
utk terus berpijak atas muke bumi ini ..
sesungguhnya Allah xpenah lupekan kite sebagai hamba Nya ..
malah kite yg sentiase lupakan Dia ..
cube ar berubah utk menjadi lebih baek setiap ari ..
menghargai ape yg kite ade n blajar ar bersyukur ..
heeee :)

to My BOBO :
tengs sebab masih lagi together2 ngn umi ..
umi nak abi taw yg umi makin BAHAGIA ngn abi ..
hope, ape yg kite rase niey akan KEKAL ..
insyaAllah ..
time kasih sbb sentiase b'same2 ngn umi .. x kire senang atau susah ..
n time kasih sbab sentiasa cipta kenangan yg baru utk umi ..
ye .. abi memang sayang at umi sowg an ?
heeee :) 
rindu at abi ketat2 taw ! :p
moge Allah berkati hubungan kita n jauhkn kite daripada perkara2 yg x d'ingini ..
Amin ..
umi nak abi ingat sume janji2 kita .. n umi akan kota an janji umi ..
umi xkan biar an abi rase t'seksa macam dulu ..
insyaAllah .. itu janji umi ye manje ..
skang niey, cume antara kite n family kite okeyh sayang ?
lupa an ape yg penah berlaku n terus an hidup kita ..
anggap je ape yg penah b'laku tuh sebagai kenangan yg pahit wat kita ..
sebagai mimpi ngeri .. insyaAllah ..
tengs sebab sudi jadi kekuatan umi selama niey ..
ONLY U n ME okeyh syg :)


itu je lorh aku nak share ngn kowg pepagi yg indah niey ~
hope kwg pown rase hepy cm aku rase gak taw :)
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)



p/s : selalu CHENTA + RINDU same kamoo taw  manje ..
dis id my pomis ..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New