PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
diam kn diri ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
hehehehehe :) mesty kowang pelik kan ..
kenapa ar tajuk entry aku cam tuh .. 
da macam owg frust pown ade ..
bukan ar babeh .. tuh sume hal umum je ..
after dis, i'll jz keep my mouth shut ..
bukannye biar je diri kena buli ..
but, rasenye better diam an diri daripada b'kata2 ..
kang takut ade pihak yg terasa plak kan ?
hehehehehe :) bukannye ape ..
biler aku fikir an balik .. rase cam x b'baloi je ..
mane tak nye, sampai biler nak b'tegang urat je ..
problem x settle pown .. tapi, diam2 aku ..
jangan PIJAK KEPALA suda ar ..
fuhhhh ~ PANTANG aku kot ..
soooo .. better watch out ar ..
tapi, bagi aku .. diam x b'erti aku kalah ..
aku jz bagi je owg laen memang ..
cz tuh jalan t'baek .. kadang2, kena ar mengalah ..
kalo asyik nak menang je .. sape yg nak mengalah kan ?
sooo .. moral of d story ..
pandai2 ar sesuai an dengan keadaan ..
but, aku HEPY ngn life aku camniey ..
aku x ganggu life owg laen .. n hope owg laen x wat camtuh at aku :)
okeyh ar .. itu je yg aku nak share ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)






0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New