PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
kecewa :(


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
haaaa .. ari niey aku ade story nak share ngn kowg ..
act, daripada malam tadi aku nak share tapi aku jage aty insan tuh ..
tapi, t'nyata xde gune pown aku jage aty n perasaan insan tuh ..
aty n perasaan aku die x jage pown ..
siyes .. aku KECEWA SHANGAT ngn die ..
hanya Allah je taw ape perasaan aku ..
story die camniey .. dalam rumah aku nak ikutkan ade 8 owg yg duduk ..
then. naek sem .. kire kosong 2 owg ar cz senior bilik aku da abes belajar ..
x lame lepas tuh .. kteowg dapat sowg junior ..
siyes .. kteowg jage gile ar dak junior niey ..
junior kteowg amek Dip in Counselling ..
satu kos ngn roommate aku ..
then, lately niey adeq aku cakap yg penyelaras nak jumpe kteowg satu umah ..
memang t'kejut gile sebab umah kteowg xpenah pown dapat aduan ..
senang cter REKOD BERSIH ar ..
then, budak2 umah aku pown g jumpe penyelaras rumsis ..
then, memang ar PANAS ATY biler dapat taw ..
Ya Allah, junior ktewg tuh ngadu kt abg die yg kteowg buli die ..
n kteowg pulau an die ..
Ya Allah, xkan ar 24 jam kteowg nak hadap muke die ..
kteowg pown ade hal masing2 ..
issshhh .. muke kteowg ade cop BULI ke ?
alahai .. kalo penyelaras je taw, xpe ar gak ..
niey da sampai pihak atasan kot ..
isssshhh .. xkesah ar an ?
bak kata Olivia Yana, berani kerana benar ..
bukan kteowg buli die pown ..
nak jentik die pown jaoh sekali ar ..
malam tadi, lepas maghrib kteowg pown wat meeting umah ..
then, kteowg pown luahkn ape yg rase2 x puwas aty ..
memula junior kteowg xnak ngaku ..
tapi sampai roommate aku da start nak tinggi suare ..
terus die ngaku .. finally ~
memang kteowg kecewa gile ngn junior kteowg ..
now, jz wait n c .. kteowg mintak die bersihkn name kteowg balik ..
cz pointer kteowg sume da chantek ..
xnak ar kelakuan kteowg hancur an ?
tuh yg kteowg mintak die bersihkan name kteowg balik ..
ingatkan bende da settle .. rupanye, x settle lagi ..
alahai ~ rupanye sume exco rumsis taw pasal kes niey ..
cube kowg imagine .. da tentu ar satu block tuh taw an ?
ishhhh .. aku sedih giler ar babe ..
Allah je taw aty aku .. cz sume budak umah aku layan die baek giler ..
last2 tuh yg kteowg dapat ..
memang kecewa giler .. aku x penah tengok yana marah2 ..
malam tadi die memang marah giler ..
hurmmm ~ tapi, aku xkan ar nak still salah an junior aku tuh ..
die pown manusia biase an ? sooo .. bagi die peluang ..
peluang utk die berubah ..
walaupown skang niey susah nak bersihkan rekod umah kteowg ..
tapi, itu takdir n dugaan wat kteowg ..
sabar je babeh .. now, kteowg dipantau oleh exco2 rumsis ..
so, jz accept 4 situation .. huhuhuhu :)
okeyh ar .. tu je yg aku nak share ngn kowg ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New