PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
LOVE is MINE !


Assalammualaikum w.b.t
hyeeee all peeps !
lately niey, entry aku sume nak jiwang2 an ?
pedulik hape aku .. blog aku kan ?
if kowg xshuke, sila ar beredar ngn penuh b'hemah :)
nanti takut kowg dapat penyakit hati :)
hehehehe :)
aku da azam taw .. lepas niey aku nak tulis entry yg jiwang plus plus ..
n semestinye pasal SI DIA yg TERSAYANG :)
n family plus membe2 yg aku SAYANG :)
LOVE is FRIENDSHIP ! rite ?
act, aku nak share ngn kowg beberapa resipi b'kasih antara aku wif my hubby ..
act, walaupown memang kami berstatus TUNANGAN OWG ..
but, kami x anggap camtuh ..
for us, if kite layan sum 1 camtuh .. banyak bende yg kite akan sorok plus x jujor ar ..
cam kite ngn kawan2, sume bende kite BEBAS utk SHARE :)
soooo .. utk elakkan kowg KEEP SECRET utk sesetengah benda .. 
it's more better, kowg anggap partner kowg cam BESTFWEND kowg ..
lagi selesa taw .. cube okeyh ?
then, try utk ACCEPT  diri si dia, SEADANYA ..
bohong ar kalo ex kowg x penah kapel ngn sesape sebelum niey ..
n kadang2 memang sakit kalo sumtyme ade kapel yg bler kuar, partner die asyik story pasal ex dieowg ..
mesti kadang2 kowg rase sampai satu tahap, kowang bosan gler ~
but, trust me .. walaupown mulut die cter pasal ex die at kowg but aty die ?
memang lelaki lebih sinonim x tunjuk perasaan at kowg sebagai perempuan ..
n if partner kowg penah putus plus frust dulu ..
watch out !! die akan lebih b'hati2 taw ..
example .. kalo ex dieowg tuh dulu kaki kikis or perangai ntah pape ..
bler ngn kowg, mesti die akan jadi kedekut sket ar ..
soooo .. tahan je ar ~ 
but, xkan ar kowang nak duduk diam2 je n makan aty an ? x baek taw ~
soooo .. tugas kowang utk sabar n cipta kenangan baru ngn si dia ..
insyaAllah .. one day, die akan sedar sendiri ..
n one more thing .. bende niey penting ..
kowg tolong ar JANGAN ulang kesilapan BODO yg penah ex die wat ..
kang x pasal2, si dia COP kowg same je cam ex die dulu ..
try utk lebih sabar ngn kerenah si dia ..
aku amal an n wat sume tuh ..
senang citer, kalo kowg tetibe rase sakit aty shangat cz die ungkit kisah lame die ngn ex die ..
care utk tenang an aty kowg slaen daripada angkat wudhu' ..
kowang try IMBAS balik SHUWEET MEMORY kowg ..
soooo .. ngn sendirinye perasaan saket aty tuh akan ilang ..
itu je kot yang aku nak SHARE .. hehehehe :)
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New