PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
sick ! sick ! sick !


Assalammualaikum w.b.t :(
hyeee peeps !
heeee :) act, xde story yg best pown yg aku nak share ngn kowg ..
ye ar .. nak keadaan aku yg memang x sihat niey ..
fuuuuhhhhh ~ da memang jenis aku camniey ..
kalo demam, memang susah nak baek ..
tapi, kire aku baru demam sipi je ..
means, xde ar kena demam betol ..
cz aku kalo demam, memang x bangun langsung ..
haaaaa .. teruk kan ? niey kire okeyh ar lagi ..
ley m'naip lagi taw .. hahahahahaha :)
xpe ar an ? tuh dugaan utk aku ..
sakit tuh kan penghapus dosa ..
we must accept it ! :)
borink giler ar malam niey .. nak wtpe eyh ~
kowg ade idea x ? huhuhuhu ~
orait then , enough 4 dis ..
aku nak fikir .. ape lagi yg aku nak share ngn kowg :p
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :(


mood : need sum rest ~

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New