PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
stop it !


Assalammualaikum w.b.t :)
hye bloggers * salam khas utk followers aku je ..
hurmmm .. entry niey utk sum 1 ..
kalo die t'bace .. faham2 sendiri ar ..
haaaa .. mesty t'kejut sebab ape aku x bagi salam kat ko an ?
eyh .. nak watpe bagi salam kat ko ..
ko sound aku ngn adeq aku ape tadi ??
sooo .. wut for aku nak layan ko bebaek ..
ko tetibe komen link owg ngn penuh tiada adap ..
aku x ganggu life ko da cukup baek okeyh sayang ?
soooo .. xyah nak masuk campur hal kteowg ..
plus, bende tuh da lame ar babeh !
bende da lame tutup kes .. ko je yg ktinggalan zaman ..
aku jz nak mention sket je ..
xyah ar nak sound2 owg n nak cakap bab agama or wut eva ..
CERMIN DIRI dulu sebelum nak sound owg ..
kire baek ar kteowg x kutuk plus cakap ko macam2 ..
kire baek lagi ar an ? ko xyah ar nak masuk campur lagi ..
cz aku x shuke ar owg sibuk hal aku ..
dis problem between me n bestfwend ko je ..
sooo .. xde kena mgena ngn ko pown ..
hope ko faham ar eyh ?
pasal yg ko sound kteowg tadi .. betol ar ape yg adeq aku cakap tadi ..
sekurang2nye kteowg cukup respect privacy owg laen ..
n kteowg x kaco hal tepi kain owg laen ..
at least, kteowg taw gak jage adap n ape2 je ar ..
daripada ko ?? ade ?
haaaaa .. sooo .. plzzz dun try me okeyh ?
jangan guna tittle ko student nursing, nak belagak ngn aku ..
aku sket pown x pandang okeyh ?
sume niey x ke mane je ar babe .. DUNIAWI je sume tuh ..
orait .. act, aku da malas nak tulis entry pasal niey lagi ..
tapi, ko yg mintak so u DESERVED IT !
ko layak utk tuh .. lepas niey kalo ko nak kutuk aku kt blog or FB ko ..
aku x kesah .. xbagi kesan kt aku sket pown okeyh ?
Allah tu Maha Besar .. anything can happen ..
jangan nak riak shangat ngn ape yg ko ade ..
anytime Allah boleh tarik sume nikmat tuh ..
okeyh ar .. gtg ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New