PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
tengs babeh !


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
last entry sebelum aku offline ..
entry niey khas utk sum 1 yg aku sendiri kenal secare x sengaja ..
kalo ingat2 balik, mesty kelakar ..
but, biar ar kteowg yg taw camne kteowg kenal ..
d'pendekkan citer ..
aku hepy cz Allah bg aku peluang kenal die ..
hahahahaha !
hepy cz die niey GILA ..
opsss .. t'lebih sudaaa :)
niey owg nye .. tarrraaaaa ~~
amacam ? chumel x ?
cute kan ? hehehehe :)
jangan puji lebih2 .. :p

utk awk ..
tengs sebab sudi dengar problem saya ye ..
walaupown kite kenal x lame ..
tapi, rase cam selesa cz dapat luahkn problem awk pada saya ..
saya hepy cz Allah temukan saya sowg kawan cam awk ..
anyway, tengs sebab sudi jadi kawan saya ..
appreciates shangat !
tengs ye awk .. 
tengs sebab wat saya hepy malam niey ..
hehehehehe :)
n tengs atas nasihat awk ..
saya hargai sume tuh !
tengs a lot babeh !

itu je ar yg aku nak share ngn kowg ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New