PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
thinking of u ~


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
act, aku teringat sum 1 tadi ..
sum 1 tuh sape ? sum 1 yg aku sayang ar ..
tapi, bukan tunang aku ..
dalam kategori sahabat ar ..
memang aku SAYANG die .. anda ade masalah ngn itu ke ?
hehhehehehe :) tetibe je an ..
tadi aku kuar ngn my beloved twin ..
entah camne agaknye boleh terbukak citer pasal si dia niey .. x kesah ar .. 
act, memang aku terkejut pown biler dapat taw yg si dia da tunang n nak kawen bulan lepas ..
cz aku cume taw pown last minit .. die jemput aku daripada kakak aku ..
die kate yg die segan nak cakap ngn aku ..
then, baru ari niey aku taw sebab t'besar nape tetibe je die kawen ..
haaaa .. kowang jangan salah sangke okeyh ?
die t'perangkap .. sampai tahap family die malu ..
die x penah sentuh perempuan tuh .. hurmmmm ~
cian giler ar kat die .. x sangke ar itu dugaan yg die kena time ..
sedih giler biler dapat taw ..
kakak aku pown kate, x sangke yg itu yg die kena time ..
yg perempuan tuh plak kenapa eyh ?
ade masalah ke ? ko da @#$% ngn owg laen ..
then, manusia tuh xnak tanggungjawab ..
ko kena kan insan tuh apsal ?
nape aku marah ? memang aku marah sebab aku kenal die ..
family aku kenal die .. aku kenal die lebih lame dari ko kenal die ..
sebab ko, die kena tanggung sume tuh ..
xpe ar .. owg kate .. WUT GOES UP, COMES ARAOUND ..
so .. just wait n c okeyh ?
Allah sentiase b'same2 ngn owg yg BENAR ..
aku ngn kakak aku cukup simpati ngn ape yg jadi kat kawan kteowg tuh ..
yup ! kami SAHABAT okeyh ?
dat's y aku marah .. fullstop !

utk INSAN TUH :
abg, walau ape pown dugaan yg abg tempuh ..
myra n kak zu tetap sokong abg daripada belakang ..
kteowg sentiase doakan yg tbaek utk abg ..
insyaAllah .. everything gonna b okeyh ..
ade hikmah ape yg da jadi okeyh abg ?
sabar taw .. anggap tuh dugaan buat abg ..
jangan tinggal solat n mintak petunjuk daripada Nya ..
Amin ..

itu je ar yg aku nak share wat mase niey ..
okeyh ar babeh ..
daaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)


mood : sedih ~

2 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New