PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
TQ Allah :)


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee bloggers ..
entry malam niey, aku nak share ngn kowg bout life aku ..
hehehehehehe :)
sengal je an ? 
i'm hepy wut i already have .. TQ Allah :)
aku b'syukur SHANGAT2 sebab aku hepy ape yg aku ade ..
aku hepy ape yg Allah da kurnia an pada aku ..
Alhamdulillah .. aku b'syukur pada Mu Ya Allah ..
Kau berikan aku kelancaran serta kemudahan dalam setiap urusan ..
aku bahagia ngn ape yg aku da ade :)
SHANGAT HEPY !
tu je kot yg aku nak share ngn kowg ..
hehehehehehe :)
walaupown entry niey aku tulis panjang2 ..
sampai kowg lebam2 mata nak baca ..
belum tentu dapat menggambarkan betapa aku b'syukur ..
b'syukur ke hadrat Illahi ngn ape yg aku ade ..
b'syukur taw geng .. sume yg Allah kurniakn pada kite ..
hargai sume tuh sebelum t'lambat ..
jangan nak riak atau sombong ye babeh !
sebab sume tuh b'sifat sementara je ..
anytime Allah ley tarik nikmat yg Dia kurniakn pada kite ..
orait .. tu je ar ..
daaaaaa ~
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New