PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
try to be GAGAH :)


Assalammualaikum w.b.t :)
hyeee peeps !
mesty kowg t'tanye2 an ?
nape ar tajuk entry aku camtuh .. heeee :)
aku bukan frust or wut eva lorh ..
jz niey salah satu azam aku utk dis year ..
dugaan ? kite bukan taw ape yg akan jadi akan datang ..
anything can happen .. betol x babeh ?
soooo .. dis year aku nak jadi lebih GAGAH daripada tahun2 sebelum niey ..
bukannye b;maksud sebelum2 niey aku lembik je babe ..
mane ar taw .. next tyme, ape yg akan jadi lebih teruk ape yg penah jadi ..
soooo .. better GET READY ar ..
heeeee :)
bak kate tunang t'sayang ..
" kite mane nak taw kalo owg DENGKI or SAKIT HATI ngn kite "
'' b'sedia ngn ape je kemungkinan yg bakal datang ''
'' insyaAllah .. Allah sentiase b'same2 owg yg benar ''
soooo .. tahun niey, biar owg nak cakap ape pown ..
masuk telinge kiri, kuar telinge kanan ..
aku nak usaha utk jadi lebih baek daripada sebelum niey ..
aku bukannye baek shangat pown ..
owg yg baek pown x penah cakap die baek taw ..
kalo ade owg camtuh, aiyooo ..
masalah BESAR ! cz tuh da kes perasan bagus ..
heheheheheheh :)
sooo .. nasihat aku pada owg yg belom kenal aku plus musuh aku ..
* ceh ! cam konfirm je ade musuh .. kalau kan ..
if at luar tuh ade owg yg xshuke ngn care aku ..
xshuke ngn ape yg aku ade skang niey ..
t'pulang ar pada kowg ar ye nak wat ape pown lepas niey ..
insyaAllah .. aku xkan t'gugat pown ngn kowg ..
n aku maafkan segala salah n silap dieowg ..
cume utk lupakn ape yg da jadi tuh memang susah ..
but, take tyme .. insyaAllah .. mesti boleh !
aku akan cube jadi yg tbaek utk family n tunang t'sayang ..
n perbaiki diri dalam segala hal .. insyaAllah ..
okeyh ? :)
itu je lorh aku nak kongsi ngn kowg ..
take care babeh !
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New