PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
jika ..


sayang ..
hanya Allah S.W.T yang taw betapa saya sayangkan awak ..
sehingga saya rase takut kehilangan awak ..
rase takut shangat jika satu hari nanti ..
awak tinggalkan saya ..

sayang ..
saya x boley nak bayangkan ..
macam keadaan kite andai ..
salah seorang daripada kite terpisah ..
terpisah kerana takdir Allah S.W.T ..

sayang ..
saya x boley nak bayangkan ..
hidup saya tanpa kehadiran awak ..
hanya Allah yg taw ape yg bakal jadi ..

sayang ..
saya taw sumenye Allah yg tentukan ..
yg hidup akan meninggal dunia ..
tapi, saya takut utk fikirkan andai ia berlaku pada kite ..
terlalu takut sayang ..

sayang ..
saya xpernah berhenti berdoa ..
supaya kite dipanjangkan umur ..
diberi kesihatan tubuh badan ..
supaya kite mampu mengecapi bahagia kite ..
dan mencapai segala impian kite ..

sayang ..
time kasih kerana sudi menerima saya seadanya ..
menyintai saya seadanya ..
kerana menyayangi seadanya ..
insyaAllah .. segala yg pernah awak berikan ..
awak curahkan pada saya ..
xkan pernah saya lupakan sampai bila2 ..
kerana awak KENANGAN TERINDAH ..
yg pernah berlaku dalam hidup saya ..





0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New