PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
makin bahagia ~


1 year, 2 Month, 1 Week n 4 Days (:

Alhamdulillah .. 
Myra bersyukur shangat2 sebab Allah masih beri kami peluang ..
peluang utk hidup bersama2 ..
Syukur sebab kami masih lagi bertahan ..
dan masih lagi bersama2..
da banyak yg kami tempuh bersama2 ..
sepanjang mase niey, kami kenal antara satu sama laen ..
kami belajar utk memahami antara satu sama laen ..
melengkapi antara satu sama laen ..
banyak kenangan indah yg berjaya kami cipta ..
Alhamdulillah .. sehingga ke saat ini ..
kami masih lagi merasa perasaan sayang ..
chenta, rindu, saling menghargai ..
dan segalanya kami kongsi bersama ..
banyak pertama kali yg kami cipta bersama..
Alhamdulillah .. sehingga ke saat ini ..
dia menjadi insan pertama yg paling lame ngn Myra ..
walaupown sedih, perit yg kami tempuh ..
namun, kami anggap semua tuh dugaan buat kami..
ye .. dugaan itu yg buat kami makin kuat ..
makin tabah utk hadapi hari2 mendatang ..
kami bahagia dengan ape yg kami ade ..
Allah S.W.T tu Maha Penyayang ..
setelah kami berjumpa n terpisah ..
namun, atas belas kasih sayang-Nya ..
kami dipertemukan semula..
ditiupkan perasaan chenta n sayang di aty2 kami ..
 saling menghargai serta melengkapi ..
kejujuran, kesetiaan,kasih sayang, kepercayaan ..
itu tunjang yg kami pegang ..
di samping di susuli doa2 n restu keluarga ..
Alhamdulillah ..kami kuat utk tempuh masa akan datang ..
kami sentiase cube utk jadi yg terbaek ..
insyaAllah .. akan datang ..
kami akan tetap pertahan an ngn ape yg kami da ade ..
itu janji kami ..
kami saling memerlukan ..
bukan hanya dulu dan sekarang ..
namun, pada masa akan datang jua .. insyaAllah (:
terima kasih, Ya Allah ..
kerana Engkau mempertemukan kami ..
mengubati luka2 kami ngn kebahagiaan yg Engkau beri ..
memberi kami peluang utk lebih mengerti ..
terima kasih atas segalanya, Ya Allah ..

utk tunang t'sayang ..

chenta .. time kasih atas segalanya ..
hanya Allah yg taw .. 
betapa saya sayang n chenta an awak ..

chenta ..
da macam2 kite tempuh same2 ..
saya harap .. kite akan kekal macam niey ..
utk mase yg akan datang ..

chenta ..
halalkan segala ape yg pernah awak beri pada saya ..
terutamanya sayang, chenta, kasih, rindu ..
kesetiaan, kepercayaan, nasihat, tunjuk ajar ..
semangat yg sentiase awak bagi ..
kehadiran awk di setiap mase susah n senang saya ..
keprihatinan awak terhadap saya..
dan segala masa yg awak luang an utk saya ..
saya amat hargai setiap satunya ..

chenta ..
walaupown saya x sempurna .. 
awak masih time saya ..
time kasih sayang ..
saya terharu shangat2 sayang..
time kasih atas segala nasihat awak ..
nasihat, semangat dan dorongan awak ..
buat saya jadi lebih kuat dan matang ..

chenta ..
time kasih atas sumenye sayang ..
time kasih kerana masih bersama dengan saya ..
saya nak awak taw..
dalam aty saya, fikiran saya ..
cume ade awak,keluarga kite serta mase depan kite ..

chenta..
maafkan saya .. 
andai saya xpernah jadi yg terbaik utk kite ..
andai saya banyak melukai awak ..
andai saya terkasar bahasa dengan awak ..
andai saya selalu moody dengan awak ..
namun, percayalah sayang ..
saya cuma ade awak sowg je dalam aty saya ..
awak cukup indah utk saya lupekan ..
n insyaAllah ..
awak akan kekal dalam ingatan n aty saya ..

chenta ..
saya sentiase doakan yg terbaek utk kite ..
time kasih atas kerana awk berjaya didik saya ..
jadi insan yg taw erti kehidupan ..
erti pengorbanan, tanggungjawab ..
dan yg paling penting ..
awak ajar dan kenalkan saya pada erti chenta ..
yg sebenar .. terlalu indah ~

chenta..
time kasih sebab awak sentiase ambil berat tentang saya ..
walaupown ianya hanya perkara yg kecil..
terlalu remeh utk diambil kira ..
time kasih kerana menjadikan saya ..
sebagai pelengkap hidup awak ..
time kasih kerana kerana hargai kehadiran saya ..
insyaAllah .. saya akan kotakan segala janji saya ..
dan kite akan tunaikan impian kite bersama ..

chenta ..
utk sekian kalinya ..
saya nak awak taw ..
rindu,sayang, chenta, jiwa,aty n segalanya ..
milik awak ..
walaupown saya sayang DIA ..
melebihi daripada saya sayang awak ..
terima kasih atas segalanya sayang .. 
saya xkan pernah berhenti utk sayang awak ..
saya xkan pernah rase jemu utk bersama2 ngn awak ..
n saya janji yg awak xkan terluka ..
insyaAllah ~
LOVE U MORE N MORE sayang ~


Zulkifl Zumira
selamanya ~




keep holding on ~
we belong together ..
insyaAllah (:



0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New