PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
rindu ~


sayang ..
tetibe saya rase rindu yg teramat shangat ..
saya mintak maaf ye sayang ..
sebab saya sengaja call awak ..
semata2 nak dengar suare awak ..

sayang ..
rindunye kat awak ..
bile ar kite dapat jumpe kan ?
penantian tuh satu penyeksaan kan sayang 
tapi, apabila jarang ketemu ..
mase tu ar .. rindu mula bertamu ..

sayang ..
rindu saya pada awak semakin kuat ..
dari hari ke hari ..
xpernah pudar walau sedikit ..
saya harap, ianya kekal sampai bile2..

sayang..
saya pasti rindu itu milik saya ..
rindu itu milik kite ..
terima kasih, Ya Allah ..
kerana beri kite peluang utk merasa perasaan tu ..

sayang..
mungkin saya xpandai berkata2..
namun, cukup ar saya nak awak tahu..
jauh dalam hati saya..
saya terlalu sayangkan awak ..
rindukan awak .. segalanya tentang awak..
dan chentakan awak ..

sayang..
saya akan sentiase merindui awak ..
rindukan gurauan awak ..
rindukan senda tawa dan senyuman awak..
rindukan pandangan mata awak..
cukup utk meredupkan segenap aty saya ..
rindukan usikan manje awak ..
rindukan segalanya tentang awak ..

sayang..
insyaAllah ..perasaan ini akan kekal ..
kekal hingga hujung nyawa kite ..
Amin :)



0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New