PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
rindu ..


ye .. sesungguhnya, aku rindu ..
aku rindu kenangan manis antara kite ..
rindu segaanya tentang kamu ..
walaupown, aku taw n aku sedar ..
jarak yg memisahkan kite ..
namun, itu sedikit xpernah mengurangkan rase rindu itu ..
ye .. rindu itu menyakitkan ..
penantian itu menyeksakan ..
namun, aku yakin .. ade hikmah yg menanti ..
rindu itu membuatkan aku makin matang ..
rindu itu membuatkan kasih sayang kite makin kuat ..
rindu itu membuatkan kite makin akrab ..
rindu itu membuatkan kite saling menghargai ..
saling menghargai ape yg kite miliki ..
saling menghargai antara satu sama laen ..

utk si dia ~
angin, titipkan ar rase rindu niey padanya ..
khabarkan padanye, rindu ini miliknye ..
sayang .. maaf andai ..
kehadiran diri ini xsesempurna mereka ..
andai kehadiran diri ini, banyak melukai atymu ..
Ya Allah .. benarkan aku terus merindui dirinya ..
hanya Engkau yg tahu ape yg ade dalam hatiku ..
hanya itu yg aku pinta ..
meskipun dia belum pasti menjadi milikku ..
izinkan aku terus menyayangi dan menyintainya ..
sehingga hujung nafasku ..
asalkan chentaku padanya tidak melebihi ..
chentaku pada Mu, Ya Allah :(


tetap rindukan mu :(

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New