PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Chenta kamu :)



chenta ..
rindunyee kat awak ..
walaupown da setahun lebih kite same2..
tapi, rase sayang niey x penah kurang ..

chenta ..
saya bersyukur shangat2 sebab Allah temukan kite ..
sebab Allah satukan aty2 kite ..
sebab Allah bagi kite peluang ..
peluang utk kite terus mengenali antara satu sama lain ..
utk wat kite lupakan masa2 lalu kite ..
masa lalu yg banyak memberi kite..
1001 kenangan pahit n manis ..

chenta ..
hanya Allah S.W.T taw ..
perasaan saya ketika ini ..
saya bukan jenis owg yg pandai nak tipu ..
tipu perasaan saya sendiri ..
saya bukanlah jenis owg yg penuh ngn kata2 manis ..
saya x pandai nak tunjukkan sayang saya kat awak ..
saya xpandai nak ucap perkataan sayang ..
tapi, cukup lah antara kita tahu ..
betapa saya sayang n rindukan awak ..
saya xpenah rase jemu dan bosan ngn awak ..
malah, saya nak lakukan sume perkara ..
n saya akan utamakan awak ..
dalam setiap ape yg saya nak wat ..

chenta ..
awak ar sumber inspirasi saya ..
awak semangat saya ..
awak ajar saya erti sebuah kehidupan ..
erti sebuah percintaan dan pengorbanan ..
time kasih sayang ..
atas segala yg awak lakukan pada saya ..
saya hargai setiap satunye ..
u always in MY HEART :)


Love U sayang ~

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New