PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
huh ??


Assalammualaikum w.b.t :)
hyerp peeps !
sory cz da jarang nak update blog niey ..
cz ramai shangat stalker yg singgah at blog niey ..
haaaa .. nak share sumthing ngn korang niey ..
baru2 niey, ade owg sound Myra ..
haaaa ! tuh yg Myra menyampah taw ..
sebab ade owg yg shuke busy body hal Myra n tunang ..
hellooo ! kamu tuh bukan sesape ar utk tegur + sound camtuh ..
u are nobody .. tolong sedar diri boley x ?
kalo kamu rase saya niey da permainkan perasaan tunang saya ..
ur wrong ar my silly sayang ..
saya post at blog, tulis entry mintak maaf ..
sebab memang perangai saya macam tuh ..
dan tolong sedar diri okeyh ?
jangan nak serkap jarang je .. semanis mulut je nak sound2 kan ?
tolong ar .. nak cari publisiti murahan ke sayang ?
sory .. x kesian langsung ..
sekurang2nya, saya bukan seperti kamu ..
sendiri kena ingat ar ! jangan taw nak sound owg ye..
cermin diri dulu n jangan jadi annoying ar ..
wat owg meluat je taw ! hahahaha :)
entah ar .. cakap ngn owg yg bajet bagus pown ..
memang ar shangat susah .. bajet je ar .. 
orait ar .. tuh je kot ..
Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New