PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
sayang ♥



Chenta ♥
maaf kalo saya abaikan perasaan awak sejak akhir2 niey ..
saya cube utk jadi yg tbaek wat kite ..
saya cube utk kuatkn semangat saya ..
agar kite tetap b'sama .. 

Chenta ♥
awak nak taw x ? saya takut kalo saya kehilangan awak ..
sebab, awak satu2nya insan yg saya damba kan ..
seba, awak satu2nya insan yg sanggup susah senang ngn saya ..
sebab, awak insan yg x pernah jemu ngn saya ..
sebab awak insan yg x pernah merungut tentang saya ..

Chenta ♥
terima kasih sebab sudi harungi semuanya ngn saya ..
sebab sudi kongsi shuke dan duka hidup saya ..
sebab sudi jadikan saya pelengkap hidup awak ..
sebab sudi jadikan saya permaisuri aty awak ..
sebab sentiase bagi saya semangat dan sokongan ..

Chenta ♥
tak mungkin saya jumpe pengganti sebaek awak ..
sesempurnanya awak di mata saya ..
tak mungkin ade insan yg serupa dgn awak ..
sebab, awak hanya satu dalam sejuta ..
sebab, awak tiada galang gantinya ..

Chenta ♥
maafkan saya andai banyak menyakiti perasaan awak ..
andai saya banyak menyinggung perasaan awak ..
andai saya banyak wat awak terasa ngn saya ..
andai kehadiran saya membebankan awak ..
andai awak rase susah setiap kali ngn saya ..

Chenta ♥
saya nak awak taw yg saya sayangkan awak ..
terlalu sayang !!
hanya Allah S.W.T taw .. betapa sayangnya saya pada awak ..
betapa chenta dan rindunya saya pada awak ..
andai saya mampu utk cepat an mase ..
saya akan pastikan, awak dan saya akan bersama ..
awak akan jadi milik saya dan begitu sebaliknya ..

Chenta ♥
izinkan saya utk terus sayang n chentakan awak ..
sehingga hujung nafas saya ..
hingga hujung nyawa saya ..
walaupown saat tuh, awak bukan jodoh saya ..
sebab, saya shangat hargai kehadiran awak dalam hidup saya ..
sebab, awak ar penyeri hidup saya ..

Chenta ♥
ingatkan saya andai saya t'lupa ..
andai saya menyayangi awak lebih daripada menyintai DIA ..
andai saya alpa ngn urusan dunia ..
andai saya t'buai ngn kenikmatan duniawi ..
andai saya abaikan tanggungjawab saya atas muka bumi ..
andai saya lupa pada janji-janji saya pada Yang Maha Esa ..

Chenta ♥
terima kasih kerana sentiase melindungi saya ..
menjaga maruah saya sebagai wanita ..
menghormati saya sebagai insan biase ..
menjaga dan menutup keaiban saya ..
mempertahankan hak2 saya jika tertindas ..
kerana mengelap air mata di kala saya lemah ..
membangunkan saya ketika saya terlena ..
membisikkan kata-kata semangat ketika saya putus asa ..
dan yang paling penting ..
mengingatkan saya tentang dunia dan akhirat ..


Terima Kasih Chenta ♥



0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New