PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
stay away from me !!


awak ..
walaupown awk penah jadi 'sumbody' pd saya ..
tapi tuh dulu ..
sekarang, awak 'nobody' n just teman ..
kalo saya teringat pd awk pown ..
x bermakna saya akan accept awk balik ..
sory seems to b d hardest word ..
i'm hepy wif him now ..
saya xnak hati2 owg sekeliling kite terluka ..
disebabkan perbuatan kite ..
saya terlalu sayangkan die ..
dulumungkin saya sayang awk ..
tapi, itu dulu ..
sume tuh da xde makne buat saya ..
harap awak faham maksud saya k ?
awk masih sahabat saya ..
tapi, ianya sangat berbeza skang ni..
saya xnak kite ulang sume tuh ..
sebab, saya da ade kenangan yg cukup indah ..
awk xmampu utk tandingi kenangan2 indah tuh..
bagi saya, awk masa lampau saya ..
sejarah wat saya ..
sekarang, adalah masa depan saya ..
harap maklum ..


* entry niey khas utk salah sowg kawan Myra ..
dulu, kami rapat ..
tapi, lepas masing2 ade partner ..
kami lost contact .. :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New