PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
TQ ♥


Sayang ..
terima kasih sebab sudi susah + senang ngn saya ..
di sebab an awk t'lalu risau an saya ..
awk sanggup x follow kawan2 awk g memancing esok ..
sebab, awk risau an keadaan saya ..
saya t'haru bile awk call n cakap camtuh ..

Sayang ..
terima kasih sebab sudi spend tyme ngn saya ..
walaupown kadang2 kite selisih faham ..
tapi, awk banyak tegur saya n faham keadaan saya ..
awk sentiase support saya sepanjang mase ..

Sayang ..
terima kasih sebab awk da semakin memahami diri saya ..
saya happy shangat bile kite saling melengkapi ..
bile awk sentiase cuba yg t'baek buat kite ..
saya minta maaf kalo kadang2 saya kasar ngn awk ..

Sayang ..
saya minta maaf kalo awk jadi mangsa keadaan ..
awk faham kan ape yg da jadi pada saya ..
saya da dapat kekuatan + semangat saya semula ..
terima kasih sebab awk x henti2 sokong saya ..

Sayang ..
terime kasih kerana hingga ke saat ini ..
awk x pernah rase jemu ngn saya ..
awk sentiase di sisi saya ..
terima kasih yg x terhingga saya ucap an ..
saya yakin, setiap dugaan yang Allah beri pada kite ..
ade hikmah di sebaliknya sayang ..

Sayang ..
terima kasih sebab sentiase wat saya rase dekat ngn awk ..
ngn cara awk layan saya selama niey ..
cukup utk wat saya rase shangat2 dihargai ..
terime kasih sebab sentiase ngn saya ye sayang ..
saya akan kotakan janji saya pada awk ..
insyaAllah .. saya akan setia b'sama2 ngn awk ..
sebab, awk milik saya ..
--> macam yg selalu awk cakap pada saya ..

i love you sayang !!


--> sekadar hiasan :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New