♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..

Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

My Little Princess Turn 1 Year Old.. ^_^ Counting Days.. 20 days LEFT !! ^_^
30 Jan 2015
Full-STOP !!!


haaaa ..entry yg bakal wat korang nak m'yampah nak bace ..
xley nak luah at sesape .. so, sory kalo korang t'pakse bace ..
hurmmm ! act, baru je sampai umah ..
tetibe, memang ar hangen semacam kan !!!
issshhh .. Myra memang da lame sakit aty ar .. memang cukup sabar ar niey ..
hurmmm .. sakit aty ar bile kena camniey ..
cakap memang senang tapi kalo jadi pape, Myra gak yg salah !!
agak2 ar kan yg si pembuat masalah ni pown ..
kepala otak die letak kat mane agaknye .. da cam x sedar ingat plak ..
kang kalo cakap BANGANG, terasa aty ..
nak kate budak2, da jadi mak owg ! tapi, BEBAL lagi ..
boley x kalo nak wat pape fikir masak-masak ??
jangan bile da wat keputusan, lepas tuh macam2 cter dongeng timbul ..
lepas tuh, x suda2 m'yusahkan hidup owg laen !!!
agak2 ar.. Myra dalame sabar ngn si pembuat masalah niey ..
sebab die, owg laen kena tanggung kesalahan bodo die tuh !
Myra xshuke n xnak marah2owg tapi fikir ar sendiri ..
jaga ar aty owg sekeliling, bukan ikut shuke aty je !!
boley fikir gune akal yg waras x ?? jangan fikir ikut nafsu !
issshhh .. sakit aty ar bile dengar bende2 camniey ..
memang selama niey cukup sabar je taw x ? ikut aty, memang da lame kena ..
tapi, bile kenang insan laen, Myra sabar lagi .. hurmm !
lepas niey, Myra da xnak komen pape da .. shuke aty ar nak wat ape pown ..
malas nak amek port lagi lepas niey .. UP TO U !!


utk si TROUBLEMAKER ..
--> firstly kalo ko rase bahasa aku kasar sebab ko lebih tua dari aku ..
tapi, pemikiran ko langsung x m'gambarkan ko matang !!
macam budak2 ar perangai ko niey !! b MORE MATURED okeyh ??
hurmmm .. aku tolong ko sebab aku fikir insan tuh byk tolong aku ..
sebab tuh aku tolong ko .. tapi, ade ko hargai sume tuh ??
ade ko hargai owg sekeliling byk bantu ko ???
xde kan ? ko taw nak wat masalah pastu babitkan owg laen ..
ko apsal ?? eeee .. agaknya ko da lame x kena sound depan2 kan ?
aku sabar selama niey ngn kerenah ko ! tapi, ade ko taw ??
aku sabar sebab aku fikirkan insan tuh .. tapi, makin melampau aku tengok ..
mentang2 ko lagi tua daripada aku, ko nak tunjuk besar ar ..
tolong ar .. sabar owg ade tahapnya taw x ??
sory to say .. lepas niey aku xnak masuk campur urusan ko ..
ko nak jadi ape, lantak ar weyh !!!
xde kena m'gena ngn aku .. tapi satu je yg aku nak cakap ..
kalo ko wat masalah n ko babitkan aku, jangan salahkan aku ok ???
satu je aku nak ingatkan, fikir dulu sebelum nak wat pape ..
jangan kite hidup x suda2 nak nyusahkan hidup owg laen ..
nak fikir, gune otak n akal fikiran yg waras .. bukan nafsu !!!
Full-STOP !!! 
aku xnak amek taw pasal ko lagi !!! NOT ANYMORE !


utk INSAN TUH ..
sory kalo kamu bace entry niey, kamu akan marah pd kite ..
tapi, kite da lame sabar .. memang senang cakap ..
kite wat macam xde pape tapi aty niey ..
kite xnak tipu diri sendiri okeyh ?
berbaloi ke jage aty owg macam die tapi die xpenah nak jage aty kamu ??
fikir ar sendiri .. kite da malas nak cakap pape da..
itu yg kamu nak kan ? hope, kamu puwas aty ar ye .. hurmm :(



mood : meyampah + meluat 


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New