PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Non-STOP ♥



Chenta ♥
saya rindukan awak tanpa jemu taw ..
mungkin awk xtaw chenta sebab saya xpenah cakap kan ?
saya lebih selesa andai awak xtaw ..
mesty awak pelik kan ?  nak taw sebab ape x ?
sebab, saya xnak rase sayang n rindu niey melebihi segalanya ..
melebihi sayang dan rindu saya pada DIA ..

Chenta ♥
saya chentakan awak tanpa rase bosan ..
sebab kehadiran awak buat saya rase indah ..
sebab awak kenangan terindah yg penah saya miliki ..
rugi kalo saya lepaskan awak pergi ..
sebab, awk pelengkap hidup saya ..

Chenta ♥
time kasih utk segalanya ..
chenta, saya, rindu, kasih hanya utk awak ..
saya nak awak taw .. sumenye tiada had ..
NON-STOP okeyh sayang !
only for you .. okeyh manje ?
iloveyousodamnmuchsayang !! 




0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New