PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
thanks sayang ♥


Sayang .. 
saya nak ucapkan thanks shangat utk semalam ..
walaupown kite dapat jumpe kejap, tapi hilang rase rindu ..
thanks sebab awak sanggup jemput saya kat rumah ..
terharu shangat2 sayang ..

Sayang ..
saya nak ucapkan time kasih shangat2 semalam ..
sebab belikan saya macam2 ..
awak buat saya terharu shangat2 semalam ..
time kasih shangat2 ye sayang ..
saya janji akan jage sume tuh ngn baek okeyh ?

Sayang ..
saya minta maaf sebab buat awak risau semalam ..
memang semalam tetibe je sakit sayang ..
tapi, saya takkan ape2 selagi awak di sisi saya ..

Sayang ..
terima kasih jaga saya shangat2 semalam ..
awak sanggup drive kete jauh2 semata-mata nak jumpe saya ..
terima kasih sebab hantar saya balik kolej semalam ..
time kasih atas segalanya semalam ..
always ♥ you manje !
mmuuaaahhhxxx ! mmuuaahhxxxx !


0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New