PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Cukup indah ♥





1 Year, 6 Months, 2 Weeks and 3 Days ..
since 29 November 2009 ..

kenangan yg cukup manis wat saya ..
segala pahit manis .. shuke n duka yg kite tempuhi b'same ..
cukup indah utk dikenang sampai bebila ..
sebab awak kenangan terindah yg penah saya miliki ..
cukup sayang utk dilupakan .. x mungkin sayang !
saya akan tetap hargai, jage n pelihara ..
ape yg kite da bina selama niey sayang ..
gado, selisih faham n bertengkar tuh perkara biase ..
asam garam sebuah p'hubungan ..
cukup indah kenangan yg kite cipta b'same ..
saya xpenah lupa walau sikit pown ..
n disebabkan kenangan2 tuh ar .. jadi pengikat kasih sayang kite ..
pengerat chenta kite .. insyaAllah .. jodoh kite akan kekal ..
kerna, kite yakin .. jodoh datang daripada Allah ..
saya akan cube perbaiki segala kelemahan diri ..
sentiase berubah utk jadi yg tbaek utk kite ..
walaupown awak jaoh di mata, tapi tetap dekat di aty saya ..
time kasih atas segalanya sayang !
saya cukup sayang, chenta n rindukan awak ..
saya akan sentiase m'hargai n terus jage serta pelihara hubungan kite ..
insyaAllah .. :)




Chenta itu Milik Kite B'dua 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New