PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
STRESSSSSSS !!


weyhhh ! ape masalah ko yg sebenarnye eyh ?
sakit mental ke ? sakit jiwa ?
aku cukup sabar ar ngn ko bengong !!
shuke2 ko je tuduh aku yg bukan2 an ?
weyhhh ! aku bukan jenis owg yg shuke dengar cter buruk owg laen ..
banyak bende laen yg aku boley buat dari kutuk2 ko !
tetibe ko call aku n cakap nak tengking2 ..
ko cakap ape tadi ? nak rembat aku ngn awek ko tuh eyh ?
weyhh mangkuk ! ko ingat da cukup hebat ke ugut2 owg camtuh ?
macam gud gud je kan ko niey !!
taw plak rendahkan sore ko bile aku tengking ko balik ..
jangan ingat, aku diam n lembut2 camniey ..
senang2 ko nak pijak kepala kan ?
sory babe ! ko memang salah owg ar kan ?
jangan ingat aku boley diam je ko nak wat camtuh ..
aku plak macam kayu .. nak dok cam tunggul je ..
weyhhh ! da ar .. ko xpayah nak semak2 dalam idup aku ..
aku da malas nak amek taw pasal ko ..
ilang membe cam ko pown .. xde hal ar babe ..
aku plak nak sedih n taching2 sebab ilang kawan cam ko ..
boley blah ar .. ko ngn awek ko, BOLEY BLAH !!
malas nak campur .. aku cakap bebaek ..
ko tengking2 aku kan ? so, memang LAYAK ar ko kena tengking balik tadi ..
tolong jangan cabar kesabaran aku .. ade had okeyh ?
da ar .. malas nak serabutkan kepala aku ..
lepas niey, ko nak wat ape .. itu ko punye pasal ..
tapi, kalo ko ganggu idup aku .. jz wait n c wut gonna b happen ..
hahahaha ! okeyh ar .. serabut otak aku ..
fikir pasal manusia macam ko !! Assalammualaikum w.b.t :)



mood : arghhhhhhhhhhhhhhhh !!

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New