PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
14 Ogos 2011 ♥


Assalammualaikum w.b.t 
hyerp peeps plus ppl 
camne ngn pose korang ? okeyh x ?
hehehe :) Myra okeyh je lagi niey ..
orait .. Myra nak share tentang semalam ..
semalam dalam kul 5 lebih, tunang Myra datang jemput at umah ..
die da janji nak bawak Myra b'buka at luar ..
memula, si dia ajak g beli barang at mydin ..



* gamba tunang t'sayang ngah drive ..
hehehe :) sory chenta :p

beli barang keperluan sket at sane .. 
lepas da settle sume, terus gerak g tempat bbuka ..
once again, si dia x cakap ngn Myra nak bbuka katne ..
mase tuh at ayer keroh ar kan ?
Myra bawak adeq perempuan Myra sekali sebab nak terus balik kolej ..
then, tetibe tunang Myra masuk simpang Puteri Resort, Ayer Keroh ..
Myra da pandang tunang Myra dalam kete mase tuh ..
die wat xtaw je ..macam muke xsalah ..
pastu,kteowg turun n masuk dalam ar ..
rupanye tunang Myra da wat tempahan at sane ..
table kteowg betul2 tepi pool site .. shuweetnye tunang Myra niey ..


dekat area2 sini ar kteowg makan semalam ..
hehehe :)


* gamba Myra mase baru sampai ..



* dis is my sista :)

after then, kteowg g ar amek juadah nak bbuka ..
sebab mase tuh buffet ar .. so, amek ar sendiri ..
hehehe :)


* sory sayang .. mate awak tertutup plak ..
hehehe :) sume niey pixca baru lepas bbuka ..



* hahaha ! lihat mulut itik saya .. :p


* kami memang xromantik tapi kami happy sesame ..
we love each other ..

lepas tuh, tunang Myra anta kteowg balik kolej ..
happy shangat2 .. even penat tapi rindu terlerai ..
hehehe :)

to MY ONLY SAYANG ..
thanks cz awak berjaya wat saya hampir kena serangan jantung..
pape pown, thanks shangat2 cz belanja saya ngn alang semalam ..
saya happy shangat2 ngn awak taw ..
saya happy plus bahagia bukan sebab niey ..
bukan sebab ape yg awak bagi n buat utk saya ..
tapi saya happy n bahagia sebab awak sentiase ade ngn mase ..
x kira mase susah n senang kite ..
thanks 4 everything .. saya sayang awak seshangat !! 
loveyousodamnmuchies chenta 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New