PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Bila Saya ~


Bila Saya HAPPY shangat2 ..
saya rase senang aty nak tegur sumeowg ..
t'masuk yg xkenal kot .. hahaha ! ramahnye saya :p

Bila Saya MOODY..
saya akan jadi owg yg paling sombong ..
hahaha ! sebab saya xnak TERmarah owg xtentu pasal ..
sorry kalo terase ye sayang ..

Bila Saya RASE MARAH ..
saya mule ar nak m'bebel je .. serba xkena taw..
ade je yg silap at mata niey .. if dulu, owg laen jadi mangsa ..
tapi, itu zaman dulu kala ar .. hehehe :)
fuhhh ! selamat ar korang .. :p

Bila Saya SEDIH ..
akan tiba mood saya nak dengar lagu yg jiwang2..
then, kadang2 saya akan menangis ..
but, xde sape taw yg saya sedih mase tuh ..
sebab RIAK MUKA xgambarkan ape yg kite rase :)

Bila Saya RASE GERAM !
saya akan mula merapu-rapu .. haha !
bahaya niey .. t'utamanya if saya geram at sumone ..
memang kena kutuk ar .. b'baldi2 ar kena..
hahaha ! if dalam blog, saya xkan dedahkan identiti sebenar ..
cz saya still jage aib owg cume emose xstabil..
sebab tuh jadi macam tuh :p ampun ye !

Bila Saya RASE RAJIN..
untung ar sape yg nampak saya rajin semacam ..
sebab sume bende saya akan kemas ..
hahaha ! over ar plak kan kan ?
confirm bersih ar if mase tuh saya jadi rajin :p
--> perasan sekejap ! ;)

Bila Saya RASE MALAS..
saya akan wat dek je ngn keje2 yg bertimbun2 tuh ..
sebab saya jenis owg yg wat keje ikut mood ..
hahaha ! tunang t'sayang selalu bebel at saya ..
* boley plak camtuh <-- ayat biase yg akan dengar :p

Bila Saya ade mase FREE..
saya akan spend time ngn mereka2 yg saya sayang taw ..
contoh : family, tunang n familynye n all my BFF :)
xkesah ar lepak at memane pown ..
janji saya happy .. hahaha !

so, moral of the story .. bila kamu tengok saya semacam ..
bila kamu tengok mood saya berubah2, jangan ar tachink2 ye ..
hehehe :) biase ar .. saya pown manusia biase ..


:)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New