PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
cukup INDAH ♥


Setiap kali dengar lagu niey .. hati Myra rase sayu ..
macam2 perasaan Myra rase .. shangat2 terharu ..
Myra rase rindu dan makin sayang at Incik Tunang ..
walaupown kami jaoh, tapi rase dekat di aty ..
mungkin, sape yg bace entry niey cakap Myra tipu ..
tapi, itu yg Myra rase .. rase terlalu rindu dan sayang ..
rase shangat2 dihargai .. Incik Tunang cukup jage Myra ..
rase happy dan bahagia ngn Incik Tunang ..
walaupown kami ditunangkan dengan majlis yg serba ringkas ..
namun, ianya cukup wat Myra rase bahagia di samping si dia ..
Myra still ingat lagi waktu pertama kali kami jumpe ..
waktu pertama kali kasih sayang kami mula bertaut ..
rase bahagia shangat2 .. terlalu bahagia ..
kami memang xshuweet couple tapi cukup wat kami happy .. 
setiap kelebihan si dia melengkapkan Myra .. he made me complete 
Myra penah rase putus asa, sedih, perit dan macam2 ngn si dia ..
tapi, rase sayang utk lepaskan si dia .. sayang shangat ..
satu2nya kenangan yg cukup INDAH wat Myra ..
antara kenangan yg terindah yg penah Myra miliki ..
sikap n perangai Incik Tunang memang sukar dijangka ..
Myra faham ngn perangai si dia tapi adakalanya susah nak duga ..
tapi, Myra xpenah nak jadikan sume tuh kelemahan hubungan kami ..
kami sentiase cube yg terbaek utk diri kami ..
Incik Tunang xputus2 bagi harapan dan sokongan pada Myra ..
saat Myra jatuh, sedih dan gembira, Incik Tunang sentiase ade ..
si dia insan pertama yg datang utk wat Myra rase tenang ..
sikap Incik Tunang yg super simple wat Myra selesa ngn die ..
Incik Tunang xpenah pertikaikan kelemahan yg Myra ade ..
shangat2 selesa bile berada di samping si dia ..
Myra rase b'syukur shangat2 sebab Allah pertemukan kami ..
dan Allah beri peluang yg cukup manis buat kami utk kenal aty budi masing2..
Myra rase shangat2 bersyukur sebab diberi peluang ..
peluang utk kenal seorang insan yg cukup istimewa wat Myra ..
shangat istimewa n tiada gantinya ..
Myra sentiase doakn pada Allah, moge Allah panjangkan jodoh kami ..
n moge jodoh kami kekal hingga ke syurga .. insyaAllah ..


utk si dia yg cukup INDAH 

saya terlalu sayangkan awak .. sayang shangat2 ..
hanya Allah taw betapa sayangnye saya pada awak ..
saya harap, perasaan sayang dan rindu saya pada awak ..
tak melebihi sayang n rindu saya pada DIA ..
DIA yg beri peluang utk kite bertemu dan berkasih sayang ..
DIA juga yg menyatukan hati2 kite .. mempertemukan kite ..
saya bersyukur sebab Allah masih sayangkan kite ..
saya sentiase doakan semoga jodoh kite kekal hingga ke syurga ..
insyaAllah .. awak lelaki terakhir yg hadir dalam hidup saya ..
n akan sentiase menjadi yg pertama dalam aty saya ..
time kasih sebab sudi menyayangi saya ..
menyintai dan terus merindui saya ..
kerana terus menjaga segala-galanya tentang saya ..
dan x mungkin saya akan dapat pengganti awak kelak ..
saya terlalu sayangkan awak .. sayang shangat2 ..






iloveyousodamnmuchies MY ONLY DEAR 

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New