PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Maaf ..


Assalammualaikum w.b.t
hyerp peeps !
finally, dapat gak mase tk terus update blog kesayangan niey ..
sory shangat" cz x dapat nak update .. bzy ngn final exam ..
entry niey khas utk seseorang .. da lame shangat Myra pendam ..
sejujurnye, memang sakit shangat" ape yg Myra rase ..
selama niey Myra diamkan ape yg Myra rase ..


to KAWAN :)
maaf, sebab saya xpenah jadi yang terbaek utk kalian ..
maaf sebab saya banyak sakitkan aty kalian ..
maaf sebab saya banyak wat masalah dengan kalian .. maaf shangat"..
saya taw yang saya jahat .. jahat shangat" dengan kalian ..
saya time kata" kalian walau pahit sekalipown ..
saya redha andai itu yang boley wat kalian gembira ..
saya rela andai kalian bahagia atas kesedihan saya .. saya rela ..
namun, hati saya .. sakit bile terus berdiam ..
jujur ar .. kalau saya ade wat kalian terasa aty, terus terang ar ..
jangan hukum saya .. letih shangat" bile saya menangis ..
menangis bile kenangkan segala keakraban kite makin pudar ..
saya mengaku yang saya banyak menyusahkan hidup kalian ..
maaf andai saya banyak melukakan hati kalian ..
maaf shangat" andai saya x mampu tk jadi sahabat yg terbaik wat kalian ..
tapi, percaya ar .. saya xpenah lupa doakan kalian dalam setiap solat saya ..
mungkin kalian akan bertambah benci pada saya .. saya redha ..
saya taw yang saya xsempurna .. saya x cukup baek buat kalian ..
sejujurnya, saya rase sakit shangat" bile jadi macam ni ..
mungkin kalian xperasan yang kalian da kurang mesra ngn saya ..
tapi, saya tetap tersenyum walaupown perit ..
saya bahagia sebab Allah temukan kite semua .. 
saya bersyukur sebab susah n senang, kite penah harungi same"..
saya akan tetap sayaaaaaaaaaannngg kalian okeyh ? :)
always rindukan mase" happy bersame kalian ..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New