PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
indah ♥


Assalammualaikum w.b.t :)
hyerp peeps ~!!
alhamdulillah .. Myra masih diberi kesempatan ..
kesempatan utk terus share ngn korang bout my life :)
tanggal 29 November 2011 .. 
genap hubungan Myra ngn Incik Tunang 2 tahun ..
Alhamdulillah .. Myra memanjatkan 1000 syukur ke hadrat Illahi ..
kerana temukan Myra ngn Incik Tunang .. shangat" b'syukur ..
time kasih yg xterhingga kepada mereka" yg sentiase doakan kebahagiaan kami ..
time kasih kat ayah,ibu, abah, mak n adeq beradeq Myra n Incik Tunang ..
kerana sentiase m'beri restu n m'doakan kami ..
setiap pasangan yg b'chenta ingin ianya berakhir di jinjang pelamin ..
begitu juga ngn kami .. segalanya dalam perancangan ..
insyaAllah .. doakan kami ye :)


buat tunang t'sayang :)
sayang, thanks always b there for me ..
shangat" hargai kehadiran kamu dalam idup saya ..
b'syukur ke hadrat Illahi sebab temu serta satukan hati" kite ..
time kasih sebab sentiase ade di sisi saya tika susah dan senang ..
time kasih sebab sentiase wat saya rase dihargai ..
time kasih kerana sudi time segala baek n buruk saya seadanya ..
time kerana sudi bentuk saya utk jadi yg terbaek utk kite ..
rase b'syukur shangat" sebab saya jumpe awak..
time kasih sebab awak sentiase jadi yg terbaek utk saya ..
maaf andai sepanjang p'kenalan kite, saya banyak lukakan awak ..
banyak sakitkan aty awak .. banyak wat aku terase aty ngn saya ..
mungkin awak bukan yg pertama utk saya ..
tapi, awak akan jadi insan terakhir n pertama dalam aty saya ..
hanya Allah taw betapa dalamnya sayang saya kat awak ..
namun, ianya x melebihi sayang saya pada Allah S.W.T ..
sebab, dengan rase belas kasih sayang dari Nya, kite ditemukan ..
hanya Dia yang taw ape yg terbaek utk kite sebagai hamba Nya ..
saya sentiase doakan segala kebaikan utk kite dalam setiap sujud saya ..
andai kehadiran awak dalam hidup saya, kebaikan wat saya  ..
saya time kehadiran awak dengan sepenuh kerelaan hati saya ..
Alhamdulillah .. Allah makbulkan doa" saya ..
insyaAllah .. saya akan tetap pertahan n jage hubungan kite semampu saya ..
itu janji saya pada awak .. dengan izin Allah S.W.T :)
ape yg saya nak awak taw .. saya sayangkan awak ~!!!!
time kasih atas segalanya ~~!!!!!
awak kenangan terindah yg penah saya miliki dalam hidup saya ..
saya ingin jadi kawan, sahabat, kekasih, tunang, isteri serta ibu pada anak" kite ..
insyaAllah sayang :)

itu je yg Myra nak share kali ni .. thanks for reading ^.^
Myra sayaaaannnggg korang ! ♥
Assalammualaikum w.b.t :)


Zulkifli ♥ Zumira
29 November 2009 ~ 29 November 2011

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New