PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
thanks sayang ♥


Assalammualaikum w.b.t
hyerp peeps :)
sory shangat" cz memang da jarang shangat Myra dapat update blog niey ..
korang confirm" borink kan ?
jenguk blog Myra, entry yg same .. hehe :)
nak gak try gune "autopost" tapi x terer pown ..
anybody ley tolong ? heee :)
orait .. rasenye da lame Myra x m'bebel kat cniey ..
so, memang da ade mood nak bebel skang niey ..
orait.. fyi, Myra demam skang niey ..
got fever lepas balik daripada cyberjaya last week ..
everything xplan langsung .. tetibe sume kena pergi ..
malam tuh gak x tentu arah cari baju yg sesuai cz nak attend event besar ..
entry tentang Myra g KL tuh nanti Myra update okeyh ?
cz gamba xbanyak kat Myra .. kt phone BFF Myra :)


entry niey Myra tujukan khas utk my Mr Fiancee .. 


" sayang .. thanks cz sudi luangkan mase kamu utk saya ..
thanks sebab sudi jemput saya daripada kolej ..
semata" awak risaukan saya nak balik ari tuh ..
thanks sayang sebab sudi spend time mase utk jage saya even sekejap ..
appreciate shangat" sayang ~! saya shangat" hargai ..
xley nak gambarkan ngn kata" betapa 'caring' nye awak kat saya ..
always love you sayang .. u deserved for it :) "


* thanks cz belikan ubat utk saya :)


* opsss .. lupe plak .. niey benda wajib yg Mr Fiancee akan sediakan ..
thanks sayang ~! 

" saya nak kamu taw sumthing je sayang ..
saya tetap sayang kamu shangat" okeyh ?
keep counting ye sayang ? always miss you sayang ..
even kite jarang jumpe, tapi saya taw kamu rindu saya ..
sebab.. saya pown rindukan kamu :) hik hik ~
sayang kamu cinta ! "

orait .. cut it off .. nak kemas" cz nak balik kolej kejap lagi ..
next week x dapat nak balik cz ade gathering ..
so, prepare fizikal n mental utk sume tuh ..
midterm .. midterm .. kusut deyh :p HAHAHA ~!
jage diri bebaek .. much love .. Assalammualaikum w.b.t :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New