PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Nukilan ♥


Dulu .. saya mengaku saya pernah sayangkan awak ..
sayangkan awak sepenuh hati saya .. xpenah kurang ..
tapi, awak abaikan saya .. tinggalkan saya ..
saat" saya perlukan awak .. awak tiada ..
hati saya rase perit .. utk telan sume benda tuh ..
awak bukan tinggalkan saya tapi awak pinggirkan saya ..
pinggirkan kat satu sudut dalam keadaan yg saya xpasti..
saya xpenah bhenti utk terus sayang awak..
walau saya taw, awak bukan utk saya ..
perit dan sakit.. saya telan utk tengok awak bahagia ..
awak halang saya utk wat itu ini .. saya turutkan ..
ye ! saya mengaku saya owg yg paling buduh ..
sebab ikut segala cakap awak .. tapi, sebab sayang..
saya tutup telinga ape yg owg cakap tentang saya ..
saya abaikan segala cerita yg saya dengar tentang awak ..
sebab, saya terus percayakan awak.. fikir positif..
hingga satu hari, saya nampak awak .. dengan insan lain ..
hati saya, hancur .. nape itu balasan yg saya time ..
lepas sekian lame saya tunggu awak .. walau saya taw ia xpasti..
saya diam dan terus diamkan diri .. cari bile perlu ..
tapi, itu saya yang dulu .. sekarang, saya da berubah ..
saya xnak ulang kesilapan buduh saya dulu ..
cukup" ar ape yg kite penah lalui .. terlalu pedit utk saya telan..
ye ! saya xpenah luahkan pada awak .. ape yg saya rase ..
saya sentiasa maafkan awak .. dari dulu hingga sekarang..
tapi, sekarang .. perasaan saya utk awak .. da mati ..
mulai malam niey .. saya redha utk terus lepaskan awak ..
lepaskan awak pade die yg lebih layak utk awak ..
saya yakin, awak akan bahagia dgn die .. 
memang susah nak buang tapi saya akan cuba ..
saya xnak simpan sesuatu yg bukan milik saya ..
kenangan kite da jadi sejarah dalam hidup saya ..
mungkin.. awak terlebih dahulu buang sume tuh .. saya faham..
saya lepaskan awak ngn rela hati saya ..
pergilah sayang ! kecapi segala kebahagiaan yg awak cari ..
saya halalkan segala"nya pada awak .. saya ikhlas ..
jangan penah ulang perkara yg same pada die .. 
macam awak penah wat saya dulu .. itu permintaan saya ..
biarkan segalanya tentang kite, saya lepaskan..



** hehe :) sekadar nukilan ..
xde kena mgena ngn diri Myra or sesape ..
enjoy ye :)

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New