PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Excited ♥



Alhamdulillah.. Masih diberi pinjaman untuk terus b'nafas..
Myra nak share sumthing ngn korang..
Sumthing yg shangat'' bermakne wat Myra.. 


Kenalkan.. Niey ar bakal suami Myra..
Hehe ˆ⌣ˆ Memang shangat'' excited nak story niey..
InsyaAllah.. dalam mase 11 Hari Lagi..
Kami bakal diijabkabulkan sebagai yg halal..
Alhamdulillah.. lepas pelbagai dugaan kami tempuhi same''
Allah S.W.T makbulkan segala doa kami dan ibubapa kami..
Memang nama kami have same initial ˆ⌣ˆ
InsyaAllah, kami sedaya upaya utk jadi yg terbaik..
Myra sayang Encik Zauji Myra kerana Allah S.W.T..
Myra percaya.. Allah S.W.T. temukan kami..
Lalu disemai benih rase sayang dan cinta utk kami nikmati..
Disebalik segala perkara manis, Allah turunkan dugaan..
Dugaan utk menguji kami.. Kami tetap kuat..
Walau penah hampir rase tewas tapi kami tetap bertahan..
Encik Zauji xputus'' bagi Myra semangat utk terus bertahan..
Walaupun Myra hampir mengalah.. ˆ⌣ˆ
Ajaibnya rase cinta n sayang yg Allah kurniakan wat kami..
Kami.. seperti pasangan yg lain.. ˆ⌣ˆ
Pernah gaduh, selisih faham.. tapi, kami xjemu..
Untuk terus mengenali antara satu sama lain..
Untuk terus memahami kerenah dan sikap masing'' ˆ⌣ˆ
Kesederhanaan, kesabaran Encik Zauji..
Wat Myra jatuh hati pada dia.. Hahaha ˆ⌣ˆ
Rase macam kelakar kan ? tapi, tu ar keistimewaannya..
Hanya Allah je taw sebab Myra mule sayang pd Encik Zauji..
He's too priceless for me.. ˆ⌣ˆ
Lepas pelbagai dugaan yg macam'' kami tempuh..
Allah makbulkan segala doa'' kami ˆ⌣ˆ
Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Illahi.. TQ Allah ˆ⌣ˆ
Myra rase shangat'' nervous skang niey.. Hehe..
Ouhhhh.. My wedding just around the corner ˆ⌣ˆ
Harap'' dipermudahkan segala urusan kami..
Alhamdulillah.. segala persiapan berjalan lancar..
Cume, Myra perlu siapkan diri utk m'lengkapkan diri..
Hehe ˆ⌣ˆ Melengkapkan diri dengan ilmu'' alam perkahwinan..
Macam'' kena belajar.. Haaaa.. jgn otak kuning eh ?
Ilmu pengetahuan mengenai persediaan alam perkahwinan ˆ⌣ˆ
Hehe ˆ⌣ˆ Alhamdulillah.. InsyaAllah, nak ke spa..
Wat facial dan sebagainya.. Utk elakkan lesu time wedding..
Hehe ˆ⌣ˆ Kena jaga stamina cz mase wedding confirm penat..
Sebab macam'' kena uruskan.. Hehehehe ˆ⌣ˆ
Fuhhhh.. agak excited taw.. Hehehehe ˆ⌣ˆ
Doakan kami taw sayang ?


Utk Bakal Suamiku ˆ⌣ˆ

Mungkin.. awak bukan yang pertama yg hadir dlm hidup saya..
Tapi, saya akan jadikan awak insan terakhir dlm hidup & hati saya..
Saya nak awak taw yg saya sayangkan awak kerana Allah ˆ⌣ˆ
Mungkin saya bukan jenis yg pandai luahkan rase sayang..
Tapi, saya akan cuba lakukan yg terbaik utk awak & mase depan kite.. 
Mungkin, saya bukan jenis owg yg romantik..
Tapi, saya cuba utk jadi yg terbaik utk awak..
Awak kenangan terindah yg Allah kurniakan pd saya..
Awak insan yg paling sabar penah saya jumpe..
Mungkin, awak rase saya cume pandai berkata''..
Tapi, cukup ar bagi saya punya awak di sisi saya ˆ⌣ˆ
Saya shangat'' hargai kehadiran awak di sisi saya..
Rase shangat'' bahagia saat awak lamar saya..
Alhamdulillah.. Allah dengar doa'' saya.. ˆ⌣ˆ
Saya akan cuba jaga awak dan sentiase ngn awak..
Selagi saya bernafas.. Pertahan hubungan kite hingga akhir hayat..
Itu janji saya pada parents kite dan Allah S.W.T ˆ⌣ˆ
Saya sentiase doakan yg terbaik utk kite..
Moge Allah permudahkan segala urusan kite..
InsyaAllah ˆ⌣ˆ Amin..



 12 Days more to go ˆ⌣ˆ 
 Moge Allah permudahkan segala urusan kami.. 
Amin ˆ⌣ˆ

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New