PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
Sweet Moment ♥


Okeyh.. Now, Myra nak share sweet moment kami petang tadi..
Shangat'' happy dapat spend time ngn mereka..
Mereka, group pertama yg Myra hang out sesame..
Before this, memang xpenah ar Myra ajak student lepak same''..
Maybe Myra rase dekat ngn mereka kot.. Hehehe ˆ⌣ˆ
Kebetulan, memang agak serabut ngn keje'' yg xpenah habis..
So, terus text one of them ajak hang out..
Lepak dekat pantai Ixora je.. tapi, still kena jalan ar..
Rase lega dapat tengok mereka gelak n ketawa..
Senang bile tengok mereka happy.. ˆ⌣ˆ
At the same time, Myra pown dapat release tension Myra..
Yang penting, kami shangat'' happy..
Bak kata one of my student, mengakhiri zaman bujang.. 
Sweet ar dieowg tuh ˆ⌣ˆ Segan Myra bile dieowg usik..
Tapi, sejujurnya.. Myra memang sayangkan mereka..
Okey ar.. korang enjoy ar gamba'' ni okey ? ˆ⌣ˆ

.
.
.
.
.
.

* candid ˆ⌣ˆ

* Keseronokan mereka tengok ikan..
Hehehe ˆ⌣ˆ Comel !

* Kami ˆ⌣ˆ
Nina, Waheeda, Myra, Atiqah and Aimuni..

* again ˆ⌣ˆ

* Menghabiskan zaman bujang with my beloved students ˆ⌣ˆ

* Kami ˆ⌣ˆ

* Ms Myra with Atiqah ˆ⌣ˆ

* Kami ˆ⌣ˆ 

Sejujurnya, shangat'' happy dapat hang out ngn mereka..
Mungkin Myra xpandai luahkan yg Myra sayang mereka..
Tapi, cukup hanya Allah taw betapa Myra sayangkan mereka..
Walau kami jauh tapi mereka tetap dekat dalam HATI dan
setiap DOA Myra ˆ⌣ˆ
Moga Allah S.W.T lindungi mereka semua..
Sebagaimana Allah S.W.T lindungi diri Myra..

Utk KAMU ˆ⌣ˆ
Thanks sebab hadir dalam hidup saya..
Thanks sbb jadi semangat saya sepanjang saya kat sini..
Thanks sebab sentiase jadi penyeri hari'' saya..
Happy dapat kenal kamu semua..
Saya mintak maaf kalo selama niey..
Saya penah termarah dan terpukul kamu..
Saya cume nak kamu taw yang saya sayang kamu..
Saya sentiase doakan yang terbaek utk kamu sume..
Thanks sebab kamu always care tentang saya..
Hanya Allah S.W.T taw betapa sayangnya pada kamu sume..
Moge rase sayang ini terus kekal utk kamu.. Amin.. 

Fuhhh.. rase terharu sepanjang karang entry niey..
Moge mereka terus berjaya dalam hidup..
Amin ˆ⌣ˆ

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New