PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
FNAM ❤

Start with Bismillah.. End with Alhamdulillah..
Patience with Subhanallah.. Promise with Insha Allah..
Your life will be blessed by Allah S.W.T ˆ⌣ˆAlhamdulillah..
Rasa syukur yang tak terhingga.. Terima Kasih, Ya Allah !
Masih diberi nikmat hidup atas muka bumi Nya..
Entry kali niey tentang sahabat yang dekat dengan Mira..
Walaupown kami baru kenal.. Namun, kami mudah mesra..
Mungkin sebab kami sebaya kot.. Hehehe ˆ⌣ˆ
Orangnya manja tapi agak tegas bila soal kerja..
Macam-macam susah dan senang kami harungi sama-sama..
Mira sangat happy dapat sahabat yg sangat 'awesome' seperti die..
Rasanya terlalu cepat masa berlalu.. Pejam celik, hampir 2 bulan kami kenal..
Pelbagai perubahan yg jadi kat Mira.. Alhamdulillah..
Sangat-sangat bersyukur kerana memiliki sahabat sehebat dia..



Awak..
Saya minta maaf kalau sepanjang kita berkawan..
Saya ada buat awak terasa hati dengan saya..
Saya cuma manusia biasa.. Tak lepas dari buat kesilapan..
Maaf kalau saya terkasar bahasa dengan awak..

Awak..
Saya nak ucapkan terima kasih atas segalanya..
Awak sahabat yang sangat-sangat baik..
Awak sabar layan kerenah saya.. Perangai gila saya..
Jaga makan minum saya sepanjang saya pregnant dulu..
Selalu ada mase saya perlukan kawan untuk mengadu..

Awak..
Terima kasih sangat-sangat sebab selalu nasihat saya..
Ingatkan apa yang sepatutnya saya ingat..
Terima kasih sebab awak pengaruh hebat saya ketika di kolej dulu..
Alhamdulillah.. Awk sahabat yg Allah kirimkan utk saya..
Ketika hati saya terbuka utk berhijrah menjadi lebih baik..

Awak..
Walau kita jauh.. Namun, awk tetap dekat di hati dan doa saya..
Insha Allah.. Moga Allah S.W.T permudahkan setiap urusan awak..
Moga Allah S.W.T makbulkan setiap doa awak..
Moga Allah S.W.T temukan jodoh yg terbaik untuk awak..
SubhanAllah.. Saya ikhlas sayangkan awak kerana Allah S.W.T :)
Insha Allah..



0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New