♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..

Spread Your Words Here.
be nice ♡.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

My Little Princess Turn 1 Year Old.. ^_^ Counting Days.. 20 days LEFT !! ^_^
30 Jan 2015
Alhamdulillah.. Rezeki ♡



Alhamdulillah.. Syukur sangat-sangat..
Dah lama kami simpan impian nak beli smartphone..
Maklumlah.. Kami bukannya dari keluarga yg senang.. Hehe :)
Kami lebih pentingkan keperluan daripada kehendak.. 
Kebetulan, lepas lama menyimpan dan ada rezeki lebih..
Kami pun beli smartphone utk kami.. 
For sure.. Samsung sebab kami suke dengan samsung..
Sebab da lame pakai phone samsung.. So, memang selesa sangat..
Selalu beli lain-lain kaler tapi kali ni sama je..
Nasib baik theme da letak lain-lain.. Kalau tak, pening nak cari..
Actually, Mira pun tak tahu niat Mr Hubby nak beli smartphone ni..
Kebetulan, before balik rumah ibu Mira weekend hari tu.. 
Sesaja ajak survey barang.. Memula , Mr Hubby survey TV LCD..
Mira ni cuma layan je lah.. Then, survey smartphone..
Rupa-rupanya, memang Mr Hubby nak beli smartphone utk kami..
Alhamdulillah alhamdulillah.. Syukur, Ya Allah :)
Terima kasih atas nikmat Mu.. Insha Allah.. Mira akan jaga bebaik..
Biasalah.. Harta dunia sementara je kan ? Bila-bila Allah S.W.T boleh tarik balik..
Maaf sangat-sangat andai entry ni macam berbaur menunjuk-nunjuk..
Mira xde niat langsung.. Mira cuma nak share impian yg da tercapai..
Terima kasih kepada mereka yg sentiasa doakan Mira..
Moga Allah S.W.T terus merahmati dan memberi rezeki serta nikmat yang luas..
Alhamdulillah.. Okaylah.. Time to connecting to Allah S.W.T :)
Solat lah sayang.. Jaga diri.. Jaga aurat.. Jaga solat.. Jaga iman dan jaga ikhtilat..
May Allah Bless YOU ♡ Assalammualaikum wbt..

0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New