PAUSE HERE
♡ A Moment in Time ♡
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Mrs Myra..Yayyy ! I'm MARRIED ! Welcome to my love story :)


Entries About Linkies


Walking Talking

Letak link anda yang betul..
No Harsh words allowed here..
Click 'Hantar' sekali sahaja..


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Hancur hanya sebahagian dari cerita
16 Nov 2023
I'm back 💖

Hai kesayangan semua..
Lama sangat kita tak bersua kan..
Dalam sangat aku mendiamkan diri daripada dunia blogging..
Kalau dulu menulis blog adalah kesukaan aku..
Sekarang komitmen aku 100% berubah kepada keluarga aku yang makin besar..
Alhamdulillah untuk nikmat yang satu ini..
Masih dipinjamkan nafas, kesihatan tubuh badan walaupun kadang kala on off..
Masih dipinjamkan nikmat nadi yang masih berdenyut..

InshaAllah.. Mungkin lepas ni aku akan cuba untuk aktif semula..
Walaupun aku rasa tak ramai yang tahu kewujudan blog ni..
Cukup antara aku meluahkan segenap rasa yg aku ada..

Terima kasih untuk korang yang masih setia support aku..Haha..
Bagilah chance aku feeling-feeling glamour gituuuu :p
Jaga diri semua.. Assalammualaikum kesayangan :)










0 ♡ Comel yang komen ♡
♡ Sesungguhnya Allah S.W.T takkan mengambil sesuatu yg kita sayang tanpa menggantikan sesuatu yg lebih baik untuk kita :) ♡

Older | New